Wycieczka do Srebrnej Góry

W dniach 13-15 kwietnia nasza klasa – IV, razem z klasą VI i trojgiem  uczniów z klasy V, pojechała na wycieczkę do Srebrnej Góry, pod opieką  Pań: Katarzyny Wątor, Iwony Kubiak, Eweliny Staszak oraz  Agnieszki Łuszczek. Wycieczka była pełna atrakcji i ciekawych wydarzeń. Pierwszego dnia po długiej podróży i zakwaterowaniu się w Centrum Turystyki Niekonwencjonalnej, poszliśmy strzelać z łuków i wspinać się na ściance wspinaczkowej. Po ciepły posiłku, zmęczeni  pełnym wrażeń dniem, poszliśmy spać. Drugiego dnia zaraz po śniadaniu czekały na nas kolejne atrakcje: zjeżdżaliśmy na linach z trzydziestometrowego, nieczynnego wiaduktu kolejowego, jeździliśmy konno w Ośrodku  Jeździeckim „Gawra”. Następnym punktem wycieczki było zwiedzanie sztolni dawnej kopalni srebra, gdzie wysłuchaliśmy legendy o Królu Gór i Gwarku. Przez cały czas towarzyszyła nam para bardzo miłych przewodników. Dzień zakończył się ogniskiem z kiełbaskami. Ostatniego dnia wycieczki po śniadaniu poszliśmy zwiedzać  razem z przewodnikiem Fort  Donjon. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się we Wrocławiu, gdzie wzięliśmy udział w grze miejskiej, która była bardzo ciekawa. Po zjedzeniu obiadu na wrocławskim rynku udaliśmy się w drogę powrotną do Paczkowa.

Wycieczka była bardzo ciekawa i z niecierpliwością czekamy na kolejną.